Pamokos


Yoga Mode Studio galite rasti įvairaus lygio bei pobūdžio jogos užsiėmimų: dinaminę Viniasą, kuri suskirstyta į lygius pagal norimą intensyvumą ar sudėtingumą, atpalaiduojančią Yin jogą, Acro (akrobatinė) jogą, judesio bei balansavimo ant rankų pamoką bei jogą skirtingo amžiaus vaikams. Neabejojame, kad kiekvienas rasite sau tinkamą užsiėmimą, tad kad pradėtum - reikia tik ateiti.

Tvarkaraštis

Pamokų aprašymai

Vinyasa joga


Tai dinaminė joga, padedanti išjudinti sustingusį kūną bei atpalaiduoti protą. Šių užsiėmimų metu pratimai atliekami sekomis, jungiant judesį su kvėpavimu. Daug dėmesio skiriama taisyklingam pratimų atlikimui ir taisyklingam kvėpavimui. Vinyasa joga padeda lavinti tiek jėgą, tiek lankstumą, geriau pažinti savo kūną bei atitrūkti nuo kasdienių rūpesčių.


1 lygis   technika, pažinimas Žemesnio intensyvumo pamoka, kurios metu daug dėmesio skiriama pratimų atlikimo technikai, jie aiškinami detaliai ir lėtesniu tempu. Idealu pradedantiesiems, bet tinkama visiems lygiams.
2 lygis aktyvumas, balansas Vidutinio intensyvumo pamoka, kurios metu judame vienu ritmu, deriname judesį su kvėpavimu, raminame protą ir stipriname kūną. Pažadame, tikrai sušilsite, tačiau iš praktikos išeisite pilni energijos ir pailsėję! Pamoka, tinkanti visiems lygiams.
3 lygis   energija, intensyvumas Aukšto intensyvumo pamoka, skirta pažengusiems jogoje. Smagi, dinamiška, energizuojanti praktika, kurios metu susipažinsite su sudėtingesnėmis asanomis, balansavimo ant rankų pozomis. Atsipalaidavimas bei tempimai po šios praktikos bus tobuli.

AcroYoga


Tai žaisminga judėjimo forma susidedanti iš akrobatikos ir terapijos elementų. Tai sportas formuojantis bendruomenę, kuriuo galima užsiimti visur. Šis užsiėmimas išmoko pasitikėjimo, tiek savimi, tiek kitais, savo kūno pažinimo bei taisyklingo judėjimo. AcroYogoje yra trys pozicijos: bazė ir skraiduolis, kurie atlieka pratimą bei saugotojas (spotter’is), kuris palaiko šiuos žmones bei užtikrina pratimo atlikimo saugumą. Dar viena užsiėmimų dalis – terapija, susidedanti iš terapinio skraidymo ir tajų masažo. Tai laikas atsipalaiduoti, išlaisvinti kūną ir padidinti jo mobilumą. AcroYoga tinkama visiems! Jokia patirtis jogoje ar akrobatikoje nėra reikalinga. Beveik visi pratimai yra atliekami porose (arba su daugiau žmonių), tačiau užsiėmimams pora nėra būtina, ją rasite mūsų jaukioje grupėje.

Yin joga


Tai itin lėta jogos praktika, kurioje atliekami tik tempimo ir atsipalaidavimo pratimai, jie pasyviai laikomi ilgesnį laiką (3-5min). Tai puikus būdas atsipalaiduoti ir pailsėti po aktyvios dienos. Yin joga – terapija kūnui, jos padėtys treniruoja kūno jungiamuosius audinius – fascijas, sąnarius, sausgysles. Taip pagerinama apykaita sąnariuose ir kūno lankstumas. Yin jogą gali praktikuoti ir tie, kurie skundžiasi nugaros, klubų, kelių skausmais. Ši meditatyvi jogos rūšis ugdo sąmoningumą ir vidinę tylą. Todėl tampame atsparesni stresui bei geriau susikaupiame kasdienėms užduotims.

Vaikų joga


Vaikų jogos užsiėmimai skirti lavinti mažųjų koordinaciją, kūno lankstumą bei taisyklingą kvėpavimą. Šioje jogoje yra mažiau taisyklių ir daugiau atsipalaidavimo bei juoko! Tačiau pamokose ne tik žaidžiame, bet ir mokomės sąmoningumo, skatinamas vaikų pasitikėjimas savimi bei empatija kitiems, užsiėmimai padeda vaikams atsiskleisti ir išmokti valdyti savo emocijas.

Movement + Handstands


Movement - tai judesio praktika, apimanti natūralų žmogaus judėjimą, taip pat įvairias disciplinas (joga, šokiai, capoeira ir t.t). Tai puikus būdas suprasti judėjimo galimybes, lavinti koordinaciją, visapusiškai sustiprėti bei išvengit traumų. Išmoksite judėti neįprastai, kūrybingai ir saugiai. Kita šių užsiėmimų dalis - handstand’ai (stovėjimo ant rankų praktika). Išmokti stovėti ant rankų – tai procesas, atskleidžiantis kūno galimybes, padedantis atrasti kūno pajutimą, kontrolę bei įveikti vidines baimes. Stovėjimas ant rankų apima tiek jėgą, tiek lankstumą. Praktikuosime įvarius elementus: susistatymą, išsikėlimą ir įvairias pozicijas stovint ant rankų. Šių pamokų metu nusiteikite išjudėti būdais, kuriais tikriausiai dar niekada neteko judėti, taip pat apversti pasaulį aukštyn kojom ir tikrai išmokti naujų dalykų.

Kainos

Naujokams

Čia pateikiame informaciją jogos naujokams, taip pat pravartu perskaityti ir tiems, kas lankysis mūsų studijoje pirmą kartą.

Pamokos

Kuri pamoka man tinkamiausia? - Pamokos skiriasi ne tik jogos rūšimis, bet ir intensyvumu. Daugelis mūsų pamokų tinka visiems lygiams, tačiau visiškai pradedantiesiems siūlome L1 (1 lygio) pamokas, kurių metu suprasite jogos pagrindus ir įsivažiuosite į praktiką. Žinome, kaip svarbu tinkamas laikas, tad pradedančiuosius priimame į visų lygių pamokas. Visad galite su mumis susisiekti, pasidalinti savo sportine patirtimi ir parekomenduosime, kuri pamoka būtų tinkamiausia jums.

Kada atvykti į pamoką? -Pamokas pradedame laiku, taigi į užsiėmimą atvykite bent 10min ankščiau, kad turėtumėte laiko persirengti, susipažinti su studija, atrasti savo vietą.

Registracija ir apmokėjimas

Užsiregistruoti į pamokas galite el. paštu info@yogamodestudio.lt parašydami žinutę į mūsų Facebook puslapį arba telefonu +37064146471. Nurodykite savo vardą, pavardę, pamokas į kurias norite užsiregistruoti, telefono numerį ir, jei turite, rūpimus klausimus.

Abonementai

Siūlome įvairiausius abonementus, kurie skiriasi kartų skaičiumi ir galiojimo trukme. Informacija apie juos skiltyje Kainos. Įsigyti abonementus galite studijoje mokant grynaisiais arba pavedimu (informaciją kaip tai atlikti gausite užsiregistravę į pamokas).

Individualios pamokos

Kartais vien tik grupinių užsiėmimų nepakanka, prie jų nepavyksta prisiderinti, tiesiog atsiranda daug individualių klausimų ar poreikių. Tam siūlome asmenines pamokas, jums patogiu laiku, asmeniškai pritaikytu turiniu ir mokytojo dėmėsiu tik jums.

Ką reikia turėti?

-Judesių nevaržančią sportinę aprangą
-Vandens
-Rankšluostį jei naudositės dušu (yra galimybė jį išsinuomoti už 1eur).
//]]>